Odpowiedzi

2010-03-04T17:24:19+01:00
Dajesz duży plakat nalejesz na środku zdjęcie swojego gimnazjum i i piszesz co to gimnazjum może zaoferować innym uczniom jakieś zadanie itp
2010-03-04T17:25:35+01:00
SZkołe gimnazjalną na plakacie możesz ,np. zadjęcie jej wsawić opisać ją kiedy powstała napisać o imeniu szkoły napisać nazwy osób znanych sławnych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:26:47+01:00
U góry na środku nazwa szkoły, gdzieś z boku albo w środeczku samym zdjęcie szkoły, można wpisać trochę o historii, podać ilość nauczycieli czy tam tych najfajniejszych i czego ucza, jakie organizacje szkolne dzialaja ( radiowezel, gazetka itp.), napisać co można robić, np. bufet, siłownia... Można trochę wymyśleć :)