Odpowiedzi

2010-03-04T17:24:38+01:00
Roślina pobiera z gleby wodę z solami mineralnymi poczym transportuje ją do liści następnie dzięki barwnikowi zawartemu w liściach przyciąga światło pobiear również z powietrza dwutlenek węgla i w tedy następuje proces fotosyntezy którego produktem jest tlen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:24:51+01:00
Woda + dwutlenek węgla + energia świetlna + chlorofil ----> cukier + tlen.