Odpowiedzi

2010-03-04T17:28:23+01:00
MIeszkańcy podczas powstania warszawskiego mieli barzdo ograniczone ilości pokarmu.. więżniowie byli barzdo czesto głodzeni. przez co buli barzdo chudzi. mimo tego bedąc w obozach musieli bardzo cięzko pracować , czesto prowadziło ich to do śmierci. dlatego kobiety i dzieci czesto musiały w bardzo ryzykowny sposónb zdobywac ten pokarm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:30:37+01:00
Mieszkańcy Warszawy podczas powstania warszawskiego zaspokajali głód roślinami uprawianymi na polach (choć zerwanie ich było wielkim ryzykiem). W niektórych domach było dość jedzenia, z którego korzystali. Chodzili na obiady do zakonnic. Ludzie jedli także obiady zrobione z rzeczy, których było dużo, np. mąka, płatki pszenne itp.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
1 5 1