Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:31:29+01:00
Zenek był bardzo samodzielny-nie chciał przyjąć od nikogo pomocy.Mogłoby się wydawać że był zarozumiałym chłopakiem,gdyż chciał się popisać przed przyjaciółmi tym że kradnie jabłka.Jednak w gruncie rzeczy był bardzo dobrym chłopakiem,którego nie miał kto wychowywać.Chciał poświęcić swoje życie aby uratować dziecko.
7 4 7
2010-03-04T17:32:14+01:00
Zenek był cichy i mało rozmawiał z załogą. był bardzo odważny ponieważ uratował dziecko.Jest on również wrażliwy, spragniony przyjaźni chłopcem.
4 2 4