Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:31:00+01:00
Sens jest taki, że warto rozmnażać talenty dane nam od Pana Boga, będziemy mieć ich coraz więcej. Oraz z pewnością nie stracimy ich jak człowiek który zakopał go w ziemii. Powinniśmy być wdzięczni Bogu za te dary i robić wszystko abyśmy je namnażali.

Proszę bardzooo:))
2010-03-04T17:32:45+01:00
Sens przpowiszci o czlowieku rozdajacy talent sensem jest wiadomosc o tym ze kazdy ma swoj talent. Talent mzoe miec kazdy maly i chudy czy gruby i chudy moze miec kazdy . Sens wychodzi z tego ze , nalezy kazdemu przy-powiadac ze jest lepszy ..
2010-03-04T17:34:12+01:00
Sens tej przypowieści jest bardzo wysoko symboliczny.
kazdy człowiek moze rozumieć go w inny sposób. jednak ja rozumiem go w sposdób nastepujący Pan Bog jest osoba w przypowiesci osobą która rozdaje talenty. dlaczego jest on tak niesprwiedlwy>? dlaczego innym daje mniuej a innym wiecej? na to pytanie nie moze odpowiedziecc normalny świecki człowiek. nie powinismy oceniac Boga. Bo On rzada od nas abysmy rozmnarzali to co od Niego dostaliśmy, nie powinismy zakopywac naszych talentów w ziemi tylko je rozmnazać..i dzielic sie nimi z innymi. czyli ym co posiaamy i umiemy.