Odpowiedzi

2010-03-04T17:37:09+01:00
Rozumiem te słowa w sposub następujący ze chociaz kogos kochamy a ten ktos nas odzuca. mamy sie podniesc nie zamartwiec sie i isc dalej przez zycie. ja to tak rozumiem nie wiem jak ty
16 3 16
2010-03-04T17:38:39+01:00
Rozumiem te słowa jak ktos kogos kocha powstaje drugbi człowiek bo jak chlopak zaplodni kobiete jest nastepna niewiasta
16 1 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:38:48+01:00
Każdy człowiek, który kocha Boga, siebie, bliźniego jest zobowiązany w sercu do stawania się lepszym. Mając w perspektywie obietnicę raju i świadomość nagrody wiecznej, nie zraża się codziennymi upadkami, lecz stawia czoła swoim słabościom. Walczy z pokusami, grzechami, podnosi się i spogląda w niebo, by stamtąd zaczerpnąć sił do stawania się lepszym. Wielki Post jest szczególnym czasem, w którym te słowa powinno się realizować. Post to czas nawrócenia, a więc powstania ze swoich grzesznych upadków. To czas uświadomienia sobie jak wielką Miłością jest Chrystus, który „do końca nas umiłował” oddają swe życie na krzyżu.
20 4 20