Na podstawie poniższych informacji podaj nazwy i symbole metali, z których wykonano sztabki:
a)stop metalu 1 i 3 nazywa się mosiądzem
b)stop metalu 4 i 1 zawierający niewielkie ilości Mn, Mg i Si to duraluminium
c) stop metalu 1 i 2 to brąz.

sztabka pierwsza to:
sztabka druga to :
sztabka trzecia to:
sztabka czwarta to:

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T20:58:35+02:00
1.miedź (Cu)
2.cyna (Sn)
3.cynk (Zn)
4.glin (Al)
1 5 1
2009-10-20T21:01:18+02:00
Sztabka pierwsza to: miedź
sztabka druga to : cyna
sztabka trzecia to: cynk
sztabka czwarta to: aluminium
1 5 1