Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:32:43+01:00
X- koszt piórka

x+x+100=110
2x=110-100
2x=10 |:2
x=5

x+100=5+100=105

Odp: Kapelusz 105 zł, a piórko 5 zł.
2010-03-04T17:32:46+01:00
X- koszt piórka

x+x+100=110
2x=110-100
2x=10 |:2
x=5

x+100=5+100=105

Odp: Kapelusz kosztuje 105 zł, a piórko 5 zł.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T17:35:12+01:00
X cena kapelusza
y cena piorka
x+y=110
x=100+y

100+y+y=110
2y=10
y=5

x=110-y=105
piorko kosztuje 5 zl a kapelusz 105