Odpowiedzi

2010-03-04T17:33:47+01:00
Wieniec dożynkowy robi się z różnego typu kłosów zbóż.
2010-03-04T17:35:40+01:00
Wieniec dożynkowy robi się z kłosów rożnego rodzaju zboża, kwiatów, owoców, w szczególności winogrona.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:36:42+01:00
WIENIEC DO.ZYNKOWY ROBI SIĘ ZE ZBÓŻ , KWIATÓW , MOZNA TAKŻE DODAĆ WARZYWA , OWOCE SZCZEGÓLNIE PLONY , DO SRODKA WKŁADA SIE TAKŻE CHLEB