Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:37:19+01:00
Widać w lustrze odbicie wampira (który jest przystojny, jednak szpecą go kły) z czerwonymi od krwi zębami.
Sięga on po tubkę pasty. Gaśnie słabo świecąca żarówka, a po chwili rozpala się pełną mocą. Na miejscu wampira stoi przystojny mężczyzna. Lektor wygłasza nazwę pasty i wypowiedź "Wyczyści pozostałości każdego posiłku".
9 4 9
2010-03-04T17:42:31+01:00
Pasta do zębów np. blend-a-med:
jest poranek. mężczyzna wstaje i rusza w stronę łazienki . jest zaspany brak mu sił i orzeźwienia . myje twarz i bierze w rękę szczoteczkę, nakłada pastę i naglleeeee!!!!!! powiew świeżego powietrza nagle słychać głos blend-a-med pasta do zębów z orzeźwiającymi kryształkami świeża limonka NOWOŚĆ WŚRÓD PRODUKTÓW
np tak moze troche pozmieniać!!!!
8 4 8