Odpowiedzi

2010-03-04T17:34:25+01:00
Główny układ zgodności tkankowej (MHC, z ang. major histocompatibility complex) - zespół białek, odpowiedzialnych za prezentację antygenów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:34:56+01:00
Główny układ zgodności tkankowej (MHC, z ang. major histocompatibility complex) – zespół białek, odpowiedzialnych za prezentację antygenów limfocytom T. Swoją nazwę zawdzięczają temu, że zostały odkryte jako pierwsze i najważniejsze białka decydujące o utrzymaniu się lub odrzuceniu przeszczepu, a zatem odpowiadające za zgodność tkanek dawcy i biorcy.
2010-03-04T17:37:38+01:00
MHC-(głowny układ zgodności tkankowej).Zespół białek odpowiedzialny za prezentację antygenów limfocytom T.