Odpowiedzi

2010-03-04T17:37:03+01:00
A) 0=(x-1)-(3x-5)
0=x-1-3x-5
-x+3x=-1-5
2x=-6/:2
x=-3



b) 12y-(y+5)=10y-1
12y-y-5=10y-1
12y-y-10y=-1+5
-y= 4/:(-1)
y=-4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:38:40+01:00
A) 0=(x-1)-(3x-5)
0 = x-1-3x+5
0=-2x+4
2x=4
x=2


b) 12y-(y+5)=10y-1
12y-y-5=10y-1
12y-y-10y=-1+5
y=4

mam nadzieję, że pomogłam. ; ]]
liczę na naj. ^^ ; D
1 5 1
2010-03-04T17:41:06+01:00
A) 0=(x-1)-(3x-5)
0=x-1-3x+5
-x+3x=5
2x=4/:2
x=2


b) 12y-(y+5)=10y-1
12y-y-5=10y-1
11y-10y=-1+5
y=4