Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:39:35+01:00
Przekazuje swoją wirę,mądrość itp.
19 2 19
2010-03-04T17:41:10+01:00
Papież przekazuje miłość . namawia rodaków do prZyjaźni z bogiem i ludźmi .
chce aby częściej chodzili do kościoła i modlili się za innych.
25 4 25
2010-03-04T17:42:36+01:00
Papiez przekazuje rodakom: pozdrowienia,a takze slowo Boze. Glosi Ewangelie, omawia sprawy wazne. Podczas audiencji rozmawia z ludzmi i stara sie im pomagac. Dzieki wielu czynnikom papiez staje sie szanowany przez rodakow.
licze na naj;)
28 3 28