Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:44:03+01:00
Ja wybieram 1 !

Mus czekoladowy :
- 150 g pianek (marshmellowsów)
- 50 g masła
- 250 g czekolady deserowej
- 50 g startej białej czekolady
- 4 łyżki wrzącej wody
- 280 ml śmietany kremówki
- łyżeczka ekstraktu waniliowego

Spsoób przyrządzenia:
Masło, marshmellowsy i czekoladę deserową rozpuść na jednolitą masę. Ostudź w lodówce. Śmietanę ubij na sztywno z wanilią. Połącz śmietanę z masą czekoladową. Nałóż mus do kieliszków, posyp tartą białą czekoladą.


Mysle ze pomoglam licze na Naj :)
2 2 2
2010-03-04T17:44:41+01:00
1. Mus czekoladowy:

Żółtka ubić na parze z cukrem.
W oddzielnym naczyniu roztopić masło, czekoladę (1/4 czekolady zostawić do przybrania) i dodać kawę. połączyć, dodając porcjami, z ubitymi żółtkami i ostudzić.
Białka ubić na sztywną pianę. Wymieszać delikatnie z masą. Przełożyć do pucharków i wstawić do lodówki.
Ubić śmietankę, pod koniec ubijania dodając cukier puder i cukier waniliowy.
Przed podaniem przybrać mus bitą śmietaną, wiórkami gorzkiej czekolady i orzechami.

2. Nie wiem ;-) ale masz na pierwsze ;)
1 5 1
2010-03-04T17:52:16+01:00
1.
Ciepło-zimne banany w czekoladzie.

Składniki:
- 3-4 banany.
- tabliczka czekolady.

Sposób przygotowania:
Pokroić banany w talarki.W garnku rozpuścić czekoladę.Pokrojone banany rozłożyć na talerzu,zalać je rozgrzaną czekoladą. Danie wystarczy dla 4 osób.


2.
Instrukcja obsługi młynka do kawy:
1.Otworzyć pokrywę.
2. Wsypać do młynka ziarenka kawy.
3.Zamknąć pokrywę.
4.Zacząć kręcić korbką<jeśli posiadamy elektryczny młynek należy nacisnąć przycisk>.
5.Zmieloną kawę wsypać do słoiczka.
6.Zaparz kawę i rozkoszuj się jej smakiem.
Smacznego!
1 5 1