Odpowiedzi

2010-03-04T17:57:56+01:00
Ponieważ w górach jest inne ciśnienie i jak się jest 100 metrów nad ziemią to tem.zmniejsza się o 3.6 stopnia celciusza i nigdy nie da się doprowadzić wody do wrzenia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:58:21+01:00
Ponieważ temperatura wrzenia wody zależy od ciśnienia. W górach jest znacznie niższe ciśnienie niż na poziomie morza, więc woda wrze w niższej temp. i nie można ugotować mięsa ze względu na niską temp. wrzenia.