W skład organizmu człowieka wchodzi przeciętnie 65% wody, 20% białek, 10% tłuszczów, 1% węglowodorów, 4% soli mineralnych.
Masa mojego ciała wynosi 54kg, w tym
woda-....kg
białko....kg
tłuszcz....kg
węglowodany....kg
sole mineralne....kg

3

Odpowiedzi

2009-10-20T21:03:26+02:00
Masa mojego ciała wynosi 54kg, w tym
woda-35,1kg
białko 10,8kg
tłuszcz 5,4kg
węglowodany0,54kg
sole mineralne2,16kg
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-20T21:05:44+02:00
Woda-65%*54kg=0,65*54kg=35,1kg
białko-20%*54kg=0,2*54kg=10,8kg
tłuszcz-10%*54kg=0,1*54kg=5,4kg
węglowodany-1%*54kg=0,001*54kg=0,54kg
soel mineralne-4%*54kg=0,04*54kg=2,06kg
2009-10-20T21:08:33+02:00
Woda: 35,1kg
Białko: 10,8kg
Tłuszcz: 5,4kg
Węglowodory: 0,54kg
Sole Mineralne: 2,16kg