Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T21:07:49+02:00
Przetrwał on do dzis , gdyż powstawał on w odosobnionych od świata cywilizacjach, oraz dlatego, ze głosza one mysli pozytywne oraz przekazywane z pokolenia na pokolenie utarte tradycje
2009-10-20T21:10:07+02:00
Ponieważ powstały w Krajach o długiej kulturze no i oczywiscie dużej liczbie miszkanców a tam religia jest łatwa do
przekazywania i dlatego utrzymuje sie do dzis