Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T17:44:11+01:00
x-wiek córki

7x+20=2(x+20)
7x+20=2x+40
7x-2x=40-20
5x=20/:5
x=4

4*7=28

Odp: Pani ma 28 lat

Licze na naj

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:46:34+01:00
X -obecny wiek córki
7x-obecny wiek mamy
x+20-wiek córki za 20 lat
7x+20-wiek mamy za 20 lat
7x+20=(x+20)*2
7x+20=2x+40
7x-2x=40-20
5x=20 /5
x=4
7*4=28
Odp.Obecny wiek mamy to 28 lat.
Mam nadzieję, że pomogłam..........
Pozdrawiam.......
;D;D;D;D;D
Czemu się mnoży wiek córki przez dwa?