Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:50:22+01:00
X- liczba odpowiedzi za 5 punktów
y- liczba odpowiedzi za minus 2 punkty

x+y=15/ razy 2
5x-2y=54
2x+2y=30
5x-2y=54
7x=84/:7
x=12

12+y=15
y=3

odp: rozwiazal 12 zadan prawidlowo
1 5 1
2010-03-04T17:51:12+01:00
X-il dobrych odpowiedzi
y- ilzłych odpowiedzi


{ x+y=15
{5x+(-2)y=54

x-y=15/×-2
5x - 2y=54

-2x+2y=-30 |
5x - 2y=54 |+

3x=24
x=8

x+y=15
8+y=15
y=15-8
y=7

x=8
y=7

oczywiscie to sa uklady rownac wiec nawiasy!!
1 5 1