Odpowiedzi

2010-03-04T17:48:27+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:58:40+01:00
W dniu 4 marca 2010 wyjechaliśmy na turniej piłki ręcznej. Na początku było bardzo ciężko wygrac ale w końcu zdobyłyśmy pierwsze miejsce. To niesamowite uczucie kiedy dostaje się medal. Podszedł do nas trener i każdej z nas zawiesił go na szyi. To naprawde wspaniałe uczucie, trzymac złoto na własnej szyi, a najlepsza jest świadomosc tego ze sie wygrało i ze jest sie naprawde wspaniałym i ze cos sie potrafi zrobic.