Odpowiedzi

2010-03-04T17:53:47+01:00
Selena Gomez urodziła się Grand Prairie. Myślę że będzie nadal śpiewać oraz grać w różnych filmach w przyszłości. Interesuje się śpiewem.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:55:38+01:00
Miejsce zamieszkania: Los Angeles.
lubi skateboarding i surfing.
w przyszłości chciałaby być aktorką i piosenkarką jednocześnie.
lubi chodzić do kina i słuchać top rocku.
1 5 1