Odpowiedzi

2010-03-04T17:51:46+01:00
Wchodzimy na google poczta i zakladamy proste
2010-03-04T17:55:33+01:00
Pocztę elektoniczną tworzymy poprzez zarejestrowanie się na danej stronie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:29:19+01:00
Wchodzimy na np. www.poczta.onet.pl klikamy załóż konto, potem uzupelniamy pola obowiazkowe i na tym by byl chyba koniec bo potem mozesz sie zalogowac.



Serwery z darmowymi pocztami:
www.tlen.pl
www.google.pl (gmail)
www.interia.pl
www.wp.pl

te są najpopularniejsze :)