Odpowiedzi

2010-03-04T17:57:36+01:00
Rozumiem to stwierdzenia tak,żeby była równowaga na świecie musi być zło i dobro.Zawsze znajdzie się zło,ale dobro chce dobra na Ziemi.Ludzie niepotrafią zrozumieć coby wynikło z ich planów,
czyli są bezmyślni.Wtedy może wyniknąć zło,lecz dobrzy ludzie chcą naprwić problem i zaczynają walczyć między siebie.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:59:02+01:00
Rozumiem to tak: zło istniało na świecie od początku, ale nikomu nie udało się go zwalczyć go do końca. Dlatego zło istnieje do dziś, a ludzie walczą z nim. Są źli ludzie, którzy robią złe rzeczy, ale są tacy którzy przeciwdziałają przeciw niemu. Kiedy zwalczymy jedno, pojawia się drugie. Nie wiadomo czy uda się kiedykolwiek i komukolwiek zwalczyć zło do końca.
17 4 17