Odpowiedzi

2010-03-04T17:54:49+01:00
Choroby:

- Alzheimer
- Parkinson
- Padaczka

Higiena układu nerwowego ma głównie na celu określenie warunków sprzyjających sprawnemu funkcjonowaniu układu oraz ułatwiając mu pracę.
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T18:38:12+01:00
1. Choroby układu nerwowego to:
- Padaczka (epilepsja);
- Polio;
- Rwa kulszowa;
- Stwardnienie rozsiane;
- Tężec;
- Parkinson;
- Alzheimera;
- Heinego i Medina;
- Kleszczowe zapalenie mózgu;
- Udar mózgu;
- Uszkodzenie nerwów obwodowych;
- Zapalenie opon mózgowych i mózgu;
- Ostre zapalenie rogów przednich rdzenia;
- Guzy mózgu;
- Wstrząs mózgu;
- Wścieklizna;
- Nerwice;
- Zespół Reye'a;
- Migrena;
- Ból głowy;
2. Higiena układu nerwowego ma na celu określenie warunków sprzyjający sprawnemu funkcjonowaniu układu oraz ułatwieniu mu pracy.

Jeżeli za dużo to coś sobie z tego wybierz, więcej nie pamiętam.

Przepraszam, że nie w kolejności alfabetycznej ale spieszę się.
13 3 13