Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T21:12:16+02:00
Wszechmogący i wieczny boże
daj mi dobre serce
bym mógł być lepszym człowiekiem
i lepiej widzieć to co niewidzialne dla oczu naszych
Amen
2009-10-20T22:17:53+02:00
Drogi Panie Boże nie proszę Cię o wiele,lecz o jedną jedyną rzecz.
Jedyne czego naprawdę pragnę to móc otrzymać naprawdę czyste i dobre serce które pomoże mi w czynieniu dobrych uczynków .
Wiem że posiadanie dobrego serca to wielki dar,więc obiecuję bardzo go pilnować i strzec.