Odpowiedzi

2010-03-04T17:54:23+01:00
Wieszkosci wymaina gazowa przebiega przez skóre czesto tez przez liscie np. paprocie, rośliny znajdujace nie mają lisci , dlatego oddychaja swymi kolcami
2010-03-04T17:54:24+01:00
Poprzez:
-aparaty szparkowe - większosc roslin
-korzenie oddechowe - np. storczyki
-korzenie powietrzne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:09:02+01:00
- aparaty szparkowe
- przetchlinki ( roślin zdrewniałych)
- cała powierzchnia plechy (u plechowców)