Odpowiedzi

  • Pomi
  • Rozwiązujący
2009-10-20T21:16:13+02:00
1. 5/100 * 60 = 3
60 - 3 = 57
2. 20/100 * 35 = 7
35 + 7 = 42
3. 40/100 * 25 = 10
25 + 10 = 35
4. 15/100 * 40 = 6
40 - 6 = 34
2 4 2
2009-10-20T21:17:22+02:00
1.Oblicz liczbę o 5% mniejszą od liczby 60.
60-5%*60=60-0,05*60=60-3=57
2. Oblicz liczbę o 20% większą od liczby 35.
35+20%*35=35+0,2*35=35+7=42
3. Oblicz liczbę o 40% większą od liczby 25.
25+40%*25=25+0,4*25=25+10=35
4. Oblicz liczbę o 15% mniejszą od liczby 40.
40-15%*40=40-0,15*40=40-6=34
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T21:17:53+02:00
5% * 60/100=300/100=3 60-3=57
20% * 35/100=700/100=7 35+7=42
40% * 25/100=1000/100=10 25+10=35
15% * 40/100=600/100=6 40-6=34

pozdro
3 4 3