Odpowiedzi

2010-03-04T17:55:55+01:00
Coś nie możliwego
coś piekngo
tego nie wiem..
1 3 1
2010-03-04T17:59:50+01:00
Cud w kanie galilejskiej- jest to cud , którego dokonał Jezus podczas wesela. mianowicvie zamienił wode w winoo. mowi sie teraz o takim cudzie czyli zrobienie z niczego coc...mowi sie czesto tak do soby która dokonała czegos wieliego

ósmy cud świata- na swiecie jest 7 cudów swiata. sa to obiekty które sa nadzwyczajne i nie powtarzalne. sa to miejcea jedyne

cud nad wisłą- była to bitwa , w ktorej polacy mimo ze byli słabo uzbrojeni wygrali walke, czesto teraz mowi sie tk o takim zdarzeniu które nie miłao czans wygrac a jednak wygrało , nie poniosło kleski
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:00:55+01:00
Coś nieprawdopodobnego,niemożliwego
coś pięknego,wyjątkowego,nadzwyczajnego
coś co wydawało się nie do zrobienia, a okazało się możliwe

1 5 1