Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:58:24+01:00
W czasach panowania Rzymskiego, wyznawcy chrześcijaństwa byli prześladowani, ponieważ Rzymianie wierzyli w inne bóstwa, natomiast chrześcijanie wyznawali wiarę Pana Jezusa. Uważali, że on jest ich mesjaszem. Państwu Rzymskiemu się to nie podobało i chcieli za wszelką cenę zmusić ich do wyznawania ich wiary.
17 4 17
2010-03-04T18:00:13+01:00
Ponieważ byla to grupa nieliczna , słaba, głosząca swoje przekonania. To bardzo draznilo.
74 1 74
2010-03-04T18:03:14+01:00
Ponieważ władcy bali się o swoje wpływy. W obawie przed ich utratą prześladowali chrześcijan, czego przykładem jest ich oskarżenie o podpalenie Rzymu, przez cesarza Nerona. Chcieli uniknąć zbędnych i niepotrzebnych buntów itp. Mam nadzieję, że odrobinę pomogłem. Pozdrawiam :)
18 4 18