Jan matejko astronom kopernik czyli rozmowa z Nogiem 1873 olej na płótnie 2,25m* 3,15m uniwersytet jagielloński. Reprodukcja obrazu w twoim podręczniku ma wymiary 4,5cm* 6,3cm . w jakiej skali wykonano tę reprodukcję? zapisz wszystkie obliczenia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:02:28+01:00
W skali 1do50
2,25m=225cm
3,15m=315cm

225cm:4,5=50
315cm:6,3cm=50
2010-03-04T18:06:50+01:00
2,25m = 225cm
3,15m= 315cm
225cm * 315cm=70875cm kwadratowego
4,5*6,3=28,35cm kwadratowego

70875 : 28,35=2500

odp tę reprodukcję wydano w skali 1 : 2500
2010-03-04T18:12:30+01:00

3,15m = 315cm
2,25m = 225cm
225cm × 315cm = 70875cm²
4,5cm × 6,3cm = 28,35cm²
70875 : 28,35 = 2500
Odp: 1 : 2500