Odpowiedzi

2010-03-04T17:58:25+01:00
MOżesz być miła/miły dla innych np. pomagac w trudnych sytuacjach, pocieszać osoby smutne.

Tyle mi tylko przychodzi do głowy. Mam nadzieję że dobrze to jest. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:00:49+01:00
Żeby wokół mnie panowała jedność i zgoda muszę być miłym, uczynnym, zawsze uśmiechniętym, darzyć innych ludzi szacunkiem, zaufaniem oraz pomagać osobą, które potrzebują pomocy.
3 3 3