Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:00:29+01:00
Witam
W=F x s
W-praca obliczamy w J
F-siła obliczamy w N
s-droga, przesunięcie obliczamy w metrach
mase-6.5 kg zamieniamy na siłe czyli N
6.5 kg to 650 N
za s wstawiamy 0.8 m
W=650 x 0.8
W=520 J

Prosze o naj

By ZzAzZ
2010-03-04T18:01:15+01:00
M = 6,5 kg
g = 10 m/s^2 ; znaczek = do potęgi
s = 0,8 m
W = ?
W = F*s
F = m*g
W = m*g*s
W = 6,5 kg*10 m/s ^2* 0,8 m
W = 52 J