Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T18:02:41+01:00
Argumenty:
Bóg jest dla mnie kimś ważnym
w osobę którą wierze jest dla mnie całym światem
modle się do niego
i prosze o różne rzeczy
Bierzmowanie-jest to namaszczenie krzyżem świętym na głowie bierzmowanego
poprzez Bierzmowanie otrzymujemy Ducha Świętego jest to przede wszystkim sakrament Ducha Świętego jesteśmy doroslejsi poprzez ten sakrament
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:04:31+01:00
Ojcze!

Na poczatku mojego listu chciałbym Ci powiedfziec jak barzdo Cie kocham , i dziekuje cI za to e mnie strorzyłes. dałes mi cudownych rodziców. za wszystko co mnie w zyciu spotkało. za to ze moge zyc.
Chodze juz do 3 gimnazjum , dlatego tez chciałbym połaczytc sie z Tobą Boze , przyjąć Duchą switego, odnowic sakramenty. Chciałbym byc Twoim sługą.
Na końcu mOjego listu chciałbym sie z TOba Ojcze pozegnac...i pOwiedziec ze barzdo Cie kocham i jeszcze raz za wszystko podziekowac!