Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T18:05:53+01:00
Moim Hobby jest muzyka.Uwielbiam myśle że to super hobby.Muzyka wycisza,odpręża, pozwala zrozumieć to co nas gnębi.
Myśle że muzyka to zrozumienie samego siebie
słowa pozwalają nam zrozumieć to co nas naprawdę boli
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:15:10+01:00
Swój wolny czas najczęściej spędzam z przyjaciółmi,grając w gry i rozmawiając z nimi. Mało mam czasu na różnorodne rozrywki,ale staram się nadrabiać w soboty bądz niedzielę. Swój wolny czas spędzam także przed komputerem śledząc różnorodne ciekawostki czy też ploteczki dotyczące najpopularniejszych osób(gwiazd).Nie znaczy to że komputer i internet pochłania cały mój wolny czas.Czytam również książki, staram się również poszerzać swoją wiedzę poprzez czytanie gazet młodzieżowych(edukacyjnych).