Odpowiedzi

2010-03-04T18:05:37+01:00
A)who's he?
b)how old are you?
c)where are you from?
d)hmm na pewno dobrze przepiałeś/aś? xd
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:05:43+01:00
What's he ?
how old are you ?
where are you from ?
how do you do ?

Miałam to samo zadanie i dostałam 5 ; )
2 2 2
2010-03-04T18:06:11+01:00
A) who's he
2a) how old are you
3a)where are you from
4a)how do you do
1 5 1