Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T21:27:51+02:00
1. nic nie dzieje sie bez zgrzytów
2.nie należy myslec zle jesli jeszcze mamy czas na poprawienie naszego bledu
3. wszystko od razu nie powstawało z wielkich rzeczy, zawsze wzrastało w slie
4. wszystko sprowadza sie do jednego
5. dobry czlowiek nie narzeka
12 2 12
2009-10-20T21:29:14+02:00
1.
2.tz. ze nie mozna chwalic za wczesnie bo jeszcze wszystko moze sie zdarzyc
3. tz. ze nawet gdy sie cos jedno slowo zklamie to moze stworzyc sie plotkę
4. swiat jest maly
6 2 6
2009-10-20T21:30:14+02:00
1.Każda dobra rzecz ma swoje złe strony.
2 Nie chwal dnia zanim się nie skończy.
3. Każdy sukces zaczynał się od małej rzeczy.
4.Wszystkie drogi dokadś prowadzą, w końcu znajdziemy tę odpowiednią.
5.Dobry człowiek nie pogardzi niczym.
4 4 4