Odpowiedzi

2010-03-04T18:10:39+01:00
W sklepie rybnym było 200 kg karpi.30osób kupiło po 4 kg karpi.Ile kilogramów karpi zostało w sklepie?


200kg - 30*4kg = 200kg - 120kg = 80kg

Odp. W sklepie zostało 80kg karpi.
1 5 1
2010-03-04T18:10:56+01:00
200 - 30*4= 200 - 120 = 80

odp. zostało 80 kg.


proszę o naj!!! :):):)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:12:08+01:00
30×4=120kg
200-120=80kg
Odp.W sklepie zostało 80kg karpi.
1 5 1