Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:15:17+01:00
Panie Boże, dzięku Ci za miłośc i dobroc jaką mnie obdarzasz każdego dnia. Podczas każdej eucharystii doświadczam Ciebie, czuję, że jesteś obecny i nie opuszczasz mnie nigdy. Ty zawsze zamartwiasz się, gdy szatan próbuje mnie zwieśc pokusami dnia codzinnego. Myślę, że Twoja śmierc męczńska na krzyżu dała ludziom nieocenione szczęscie, którego właśnie nie potrafią ocenic. miłuję Ciebie, ponieważ wiem, że Ty masz mnie w swojej opiece i to dzięki Tobie wszystko jest dobrze. Dziękuję Ci za każdą chwilę z Tobą, za każdą eucharystię. Wiem, że nie zawsze wychodzę na spotkanie z tobą, ale to przez pokusy, którymi zwodzi naszą ludzkośc szatan. Zawsze jednak mam głębokie poczucie winy, że nie byłam obecna ze wszystkimi, i nie uczestniczyłam w tym podniosłym wydarzeniu, jakie przeżywamy w każdą niedziele. Ty napełniasz mnie miłością, boskim darem, którego nie da się opisac. Mam nadzieje, że wytrwam w ciężkiej drodze do życia wiecznego.
14 3 14
2010-03-04T21:15:23+01:00
Drogi Boże !

Piszę ten list, aby Ci za wszystko podziękować i przeprosić.
Tyle razy uległam szatanowi. Przepraszam i żałuję z całego serca !
Proszę Cię wybacz mi moje wszystkie zaniedbania i grzechy.
Dziękuję Boże, za to, że jestem Twoim Dzieckiem Bożym.
Za ten wspaniały dar życia. Za rodziców, przyjaciół i nauczycieli.
Moje drzwi do serca są zawsze otwarte. Proszę zamieszkaj w moim serduszku. Nigdy mnie nie opuszczaj ! Przepraszam, dziękuję, proszę !

Kocham Cię Boże.



Takie tam, krótkie, ale może się przydać . ; DD
10 3 10