Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:15:22+01:00
X- liczba stołów
2x- liczba krzeseł

2x*70+90x=13800
140x+90x=13800
230x=13800 |:230
x=60

2x=2*60=120

Odp: Zakupiono 60 stołów i 120 krzeseł.
2010-03-04T18:16:47+01:00
X-krzesła
y- stoły

70x+90y=13800
x=2y

70*2y+90y=13800
140y+90y=13800
230y=13800
y=60

x=2y=2*60=120

krzeseł bylo 120, stołow było 60


2010-03-04T18:17:45+01:00
2*70 =140
140+90 =230 - za komplet ; stół +2 krzesła
13800:230 = 60 kompletów
odp; zakupiono 60 stołów i 120 krzeseł