Odpowiedzi

2010-03-04T18:14:11+01:00
Pan Jezus poprosił siostrę Faustynę o namalowanie (przez malarz) obrazu : Jezu Ufam Tobie
Oraz Czyn Dobro i Kochaj !
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:15:15+01:00
Jezus rzekł do siostry Faustyny: „dokąd Cię cierpiał będę i dokąd Mnie zwodzić będziesz?" Jezus nakazał jej, by natychmiast wyjechała do Warszawy. Błąkała się od jednej do drugiej furty klasztornej, wszędzie spotykając się z odmową, bo była za biedna. W końcu została przyjęta do Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia.
12 3 12