Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T21:34:00+02:00
Fredro jest przedstawicielem epoki romantyzmu.
Urodził się w rodzinie bogatej szlachty.
Jego najsłynniejsze komedie to Pan Jowialski, Zemsta, Dożywocie.
Poeta zmarł we Lwowie 15 lipca 1876 i został pochowany w rodzinnej krypcie kościoła w Rudkach, koło Lwowa.
Aleksander Fredro oprócz komedii pisywał wiersze, poematy i bajki dla dzieci.
2009-10-20T21:36:31+02:00
1>Urodził się Suchorowie 20 czerwca 1739 a zmarł 15 lipca 1876 we Lwowie
2>Pisał komedie, pamiętniki,wiersze, Tworzył w epoce romantyzmu
3>Pisał komedie które zawierały życie szlachty
4>Napisał trzy po trzy,paweł i gaweł
5>powiesci przypisywane to Baśń o trzech braciach i królewnie
XIII Księga Pana Tadeusza