Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Fazi
  • Rozwiązujący
2009-10-20T21:51:43+02:00
P=[w×r²×3p/(1/w)×r²×12p]/(4r/p⁻¹×w⁻²)
skracamy r², oraz 3p i 12p przez 3p w liczniku a także redukujemy mianownik:
P=[w/(1/w)×4]/[4r/(1/p)(1/w²)]
P=(w²/4)/4rpw²
P=w²/16rpw² |skracamy w²
P=1/16rp
2009-10-20T22:04:30+02:00
P=(to co tam pisałaś) po skróceniu = w²* 4 ÷ 4r ÷ 1/p * 1/w²=4w²÷4r*p*w²=(skraca sie w² i 4) r*p
:)