Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:19:43+01:00
66 : 12(ilosc krawędzi) = 5,5---jedna krawędź
5,5 x 5,5 = 30,25cm2
30,25 x 6 = 181,5 ----pole powierzchni
5,5 x 5,5 x 5,5 = 166,375---objętosć
2 4 2
2010-03-04T18:20:27+01:00
A=66:12=66/12=11/2=5 1/2=5,5

P=6a^2=6*5,5^2=6*30,25=181,5 cm²

V=a^3=5,5^3=166,375 cm³
2010-03-04T18:24:13+01:00
66/12=5,5cm
5,5*5,5=30,25cm
Pp=30,25*6=181,5cm
Ob=30,25*5,5≈166,38cm