Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:20:37+01:00
1)Tak więc system poza militarny powinien stworzyć warunki niezbędne do przygotowywania oraz działania sił zbrojnych, a także przetrwania ludności w czasie.

2)Jak sama nazwa wskazuje jest to oddział stworzony do tego by bronić np granicy kraju a nie atakować innych . Ma znaczenie czysto obronne

Pozdro mam nadzieję że pomogłem jakby coś to pisz na priv;P
2010-03-04T20:09:29+01:00
I.System poza militarny powinien stworzyć warunki potrzebne do przygotowywania i działania sił zbrojnych oraz przetrwania ludzi przez długi czas.

II.Ten oddział zajmuje przynajmniej powinien się zajmować obroną i nie angażować się w ataki itp.

Nie liczę na najlepszą bo skorzystałem troszeczkę z internetu ale nic nie kopiowałem wszystko własnymi słowami.

Pozdrawiam:)