Odpowiedzi

2010-03-04T18:21:23+01:00
Zawsze gdy potrzebuje pomocy lub gdy jestem w trudnej sytuacji, czuje pewną pomoc jest mi łatwiej, wtedy wiem że to Bóg mi pomaga, on jest zawsze przy mnie.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:26:41+01:00
Bożej miłości doświadczam w każdym przyjętym sakramencie, a także przez samo to, że żyjemy. O tym jak wielka jest miłośc Boga najbardziej przekonujemy się w sakramencie pojednania (pokuty), kiedy odpuszcza nam on wszystkie nasze przewinienia.
Największym dowodem bożej miłości jest jednak to, że ofiarował on za ludzi swojego jedynego syna.
29 4 29