Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:28:30+01:00
Dlaczego przy naszych codziennych krzyżach należy pamiętać o Krzyżu Chrystusowym?
odp.
Krzyż symbolizuje cierpienie , zbawienie , miłości. Jezus cierpiał na krzyżu za nasze grzechy , dzięki temu nas zbawił , Chrystus to zrobił bo nas kochał.
2010-03-04T19:09:45+01:00
Przy naszych codziennych krzyżach należy pamiętać o krzyżu chrystusowym ponieważ Jezus Chrystus umarł za nasze grzechy na krzyżu bo bardzo nas kochał
1 5 1