Odpowiedzi

2009-10-20T21:37:08+02:00
Powinien mieć jedną ważna i przykuwającą uwagę cechę i bardzo dobrą kampanię reklamową korzystająca z dobrej muzyki wielu kolorów oraz powinien miec poparcie jakies znanej swiatu osoby czy tez osób
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T21:37:34+02:00
Przed premierą wielka kampania reklamowa, puszczenie w obieg wpierw malej ilości produktu, następnie stopniowe zwiększanie. Rośnie zapotrzebowanie, ludzie chwalą się że zdobyli to, co było tylko w liczbie stu sztuk na sklep, więcej ludzi też chce mieć.
1 1 1