Odpowiedzi

2010-03-04T18:24:08+01:00
Bo jest tam za duże ciśnienie, tak mi się zdaje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:28:04+01:00
Wraz ze wzrostem wysokości ciśnienie atmosferyczne maleje co ma wpływ na temperaturę wrzenia wody na znacznych wysokościach temperatura wrzenia wynosi np 95 stopni (czyli w tej tem woda aczynasię gotować - dokładnie trzeba sprawdzić w tablicach) zatem jeśli mamy na myśli zagotowanie 100 C to można powiedzieć, że nie można (co tak na prawdę wygląda inaczej - zagotuje się ale w niższej temperaturze- czyli przy znacznych wysokościach wynosiła by nawet np 30 C)
2 5 2