Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T21:43:42+02:00
Umacnia je spędzanie razem czasu, wspólna modlitwa, szczere rozmowy, wspolne zainteresowania.
Nieszczą je uzależnienie od narkotyków nikotyny czy tez alkoholu, próznosc zadziornośc oraz niechec do pomagania innym.
2 5 2
2009-10-20T21:48:36+02:00
Relacje te niszczą grzechy jakie popełniamy wobec siebie np.
7 grzechów głównych, łamanie dekalogu czyli 10 przykazań Bożych
( tzn. łamiąc przykazania od 4-10, ponieważ pierwsze trzy tyczą się samego Pana Boga). Relacje międzyludzkie umacnia wzajemna pomoc . ;)
2009-10-20T22:05:02+02:00
Moim zdaniem relacje miedzy ludzmi buduje przyjazn , milosc. wspolne wpspieranie sie nawzajem . ; )
Kazde relacje niszczy zazdrosc, gniew, zemsta ;]