Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T18:27:39+01:00
Kościerzyna -7,3:3=-2,43
Szczecin-0,5:3=-0,17
Suwałki -11,9:3=-3,97
2010-03-04T18:27:50+01:00
(1,6°C +3,2°C +2,5°C)/3=2,43 koscierzyn
(0,5°C +0,9°C +0,1°C)/3=0,5 szczecin
(2,9°C +4,9°C +4,1°C)/3= 3,96 suwalki
1 2 1
2010-03-04T18:28:20+01:00
Kościerzyna (1,6+3,2+2,5)/3=2,4(3)
Szczecin (0,5+0,9+0,1)/3=0,5
Suwałki (2,9+4,9+4,1)/3=3,9(6)